برنامه خلاقیت پر فروش ترین اینورتر جوشکاری چیست؟ - برنامه خلاقیت

جهت معرفی پرفروش ترین اینورتر جوشکاری ابتدا بهتر است بدانیم نوع کاربری و کاربرد مورد استفاده از دستگاه چه می باشد سپس می توانیم پر فروش ترین آنها را معرفی کنیم.

مواردی که می بایست هر کاربری در نظر بگیرد جهت انتخاب پرفروش ترین دستگاه اینورتر جوشکاری عبارتند از:

در ادامه می خوانید…

 

مشخصات پرفروش ترین اینورتر جوشکاری :

 

۱- نوع قطعه، ضخامت، میزان نفوذ جوش و نحوه جوشکاری

الف) موارد فوق مشخص می کند چه اینورتر جوشکاری جهت کار شما مورد نیاز است دستگاه های جوشکاری اینورتر شامل دستگاه جوشکاری الکترود دستی- دستگاه جوشکاری co2 یا mig/mag دستگاه جوشکاری آرگون یا تیگ دستگاه جوشکاری زیر پودری و… که حتی بنا بر نوع دستگاه ها می توانند چند کاره نیز باشند.


بیشتر بخوانید : اینورتر جوشکاری چیست؟


ب) بعد از مشخص شدن نوع دستگاه جوش میزان آمپراژ مورد نیاز بسیار مهم می باشد در صورتی که مثلا برای جوشکاری یک قطعه احتیاج به الکترود ۵ باشد حداقل جریان خروجی مورد نیاز می بایست ۲۵۰ تا ۲۱۰ آمپر باشد در غیر اینصورت عملیات جوشکاری از کیفیت مطلوب بر خوردار نمی باشد.

۲- دیوتی سایکل یا چرخه کاری

چرخه کاری دستگاه جوش نشان می دهد دستگاه شما، مثلا ۲۵۰ آمپر چند درصد میزان خروجی به شما می دهد که بسیار مهم می باشد اصولا دستگاه های صنعتی با حداکثر آمپراژ ۸۰% دیوتی سایکل را دارا می باشند و دستگاه های خانگی حدود ۶۰% دیوتی سایکل با حداکثر آمپراژ می باشند بنابراین از دستگاه ۲۵۰ آمپر خانگی قطعا نباید انتظار دستگاه ۲۵۰ آمپر صنعتی را داشت.

۳- وزن دستگاه

وزن دستگاه یکی از عوامل مهم انتخاب ما می باشد بسیار رایج شده است که افراد فکر می کنند هر چه وزن دستگاه بیشتر باشد کیفیت و کارایی آن بیشتر است که باید گفت این تفکر با پیشرفت تکنولوژی کاملا غلط می باشد و طراحی های جدید همگی به سمت وزن کمتر با دیوتی سایکل بالا می باشد.

به عبارت دیگر المان های به کار رفته در ساخت هر دستگاه در قدرت آمپراژ و دیوتی سایکل آن بسیار تاثیر دارد و طراحی سیستم های جدید IGBT همگی به سمت سبک شدن دستگاه با کارایی و دیوتی سایکل بیشتر به پیش می رود بنا بر این سعی کنید دستگاه سبک تر البته با المان های بسیار عالی با برند های معروف را خریداری کنید المان های مهم نیز در مقالات شرکت ارزان فروشی معرفی شده است.

۴- قیمت دستگاه

امروزه با توجه به اینکه پیشرفت ساخت برد و مهندسی معکوس برد های الکتریکی ساخت اینورتر ها در داخل در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بسیار ارزان تر می باشد و ارزان تر بودن آن به دلیل صرفه جویی در محل نقل و گمرکات می باشد بنابراین دستگاه های با گارانتی داخلی که از صحت گارانتی آن اطمینان دارید کاملا مشابه نمونه های خارجی آن می باشد.

نتیجه گیری :

حال با توجه به مطالب فوق به نظر می رسد به دلیل استفاده بیشتر جوشکاران از الکترود دستی و همچنین رنج مصرفی الکترود ها ۳ و ۴ که احتیاج به ۱۳۰ تا ۱۹۰ آمپر دارند و بیشترین مصرف را دارا می باشند. دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر صنعتی و خانگی از جمله پرفروش ترین اینورتر جوشکاری موجود در بازار می باشد و در رنج خانگی ، دستگاه های کوچک و معروف به اینورتر جیبی ۱۶۰ آمپر ، بسیار محبوب و دارای کارایی بالا می باشند که توانایی ذوب الکترود ۲/۵ بصورت کامل و ۳ بصورت مقطعی می باشند.

در حال حاضر گارانتی شرکت ارزان فروشی بیشترین مدت زمان پشتیبانی از محصولات را در بین برندهای موجود در بازار دارا می باشد و خدمات مشتریان شرکت توزیع ابزار ارزان فروشی در تهران و نمایندگی خدمات این شرکت در شهرستان ها در کوتاه ترین زمان به مشکلات رسیدگی و آنها را رفع می نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.