برنامه خلاقیت خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز 1403 - برنامه خلاقیت

انتخاب خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز می‌تواند کمی برای افراد چالش برانگیز باشد. از آن جایی که عید نوروز فرصت خوبی برای هدیه دادن و ایجاد کمپین به شمار می‌رود.

نوروز باستانی جشنی باشکوه و کهن است که با وجود هزاران سال قدمت، همچنان می‌تواند مایه رونق و برکت سفره کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ باشد. هدایای نوروزی حس هفتم از جمله هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند که از سوی برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تجاری و غیرتجاری به مخاطبان هدف برند، از جمله مشتریان وفادار، شرکای تجاری و پرسنل درون سازمان اهدا می‌گردند تا پایه‌های فعالیت کسب ‌و کار را مستحکم‌تر سازند.

بسیاری از صاحبان کسب و کار و روسای سازمان‌ها تصمیم می‌گیرند که برای سودآوری و قدردانی از کارمندان خود از این فرصت استفاده کرده و هدایای تبلیغاتی متناسب با عید نوروز را خریداری کنند.

اما معمولا انتخاب هدیه مناسب کار دشواری است و اکثر افراد به راهنمایی نیاز دارند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز را به شما معرفی کنیم و برای خرید میت‌تواندی اینجا کلیک کنید.

هدیه تبلیغاتی خاص نوروزی چیست؟

بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب و کارها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود یا داشتن رضایت مشتریان و کارمندان، به روشی نیاز دارند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

در این بین، از سال‌های گذشته روسای شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار هدایایی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند که به آن‌ها هدایای تبلیغاتی گفته می‌شود. این هدایا می‌توانند هر چیزی باشند که جنبه تبلیغاتی داشته باشد. بنابراین، بسیار متنوع خواهند بود.

هدیه تبلیغاتی خاص نوروزی چیست؟

این هدایا می‌توانند برای افزایش فروش، هدیه دادن در مناسبت‌ها یا برای قدردانی ارائه شوند. از آن جایی که این هدایا معمولا ماندگار هستند و افراد از آن‌ها برای سالیان سال استفاده می‌کنند.

پس بهتر است صاحبان کسب و کار برند خود را روی آن‌ها یا بسته بندیشان چاپ کنند تا هر زمان که افراد به آنها نگاه کردند، برند شما در ذهنان تداعی شوند.

پس هدایای تبلیغاتی می‌توانند بسیار خاص و منحصر به فرد باشند و تاثیر زیادی روی مخاطبان بگذارند. شما می‌توانید انواع هدایای اقتصادی برای مدیران را از مجموعه حس هفتم نیز بخواهید.

چرا در عید نوروز باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟

عید نوروز یکی از باستانی‌ترین و مهم‌ترین عید و جشن ایرانیان محسوب می‌شود. این جشن برای سال نو در نظر گرفته می‌شوند و هر سال همه افراد به یکدیگر هدیه می‌دهند.

این که کارمندان هر از چند گاهی از مدیران خود هدیه بگیرند باعث می‌شود که برای مدیران ارزش بیشتری قائل شوند و راندمان کاری آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت. در نتیجه، تهیه خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز می‌تواند یک فرصت درجه یک و عالی باشد.

به همین خاطر، صاحبان کسب و کار هم می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با دادن خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند. این هدایای نوروزی می‌توانند باعث افزایش فروش و دیده شدن شما بشوند و از آن جایی که افراد به هدایای رایگان علاقه دارند، حتما پاسخگو خواهد بود.

مدیران سازمان‌ها معمولا در مناسبت‌های مختلف به کارمندان خود هدایایی را می‌دهند تا هم از آنان قدردانی کرده باشند و هم میزان احترامی که برای اعضای سازمان قائل هستند را یادآوری کنند.

معرفی خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز می‌توانند بسیار متنوع باشند و به نوع خاصی محدود نمی‌شوند، به همین خاطر بهتر است که چند مورد از بهترین ست‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم:

ست نفیس ۷۱۰۳۳۸

این ست بسیار خاص است و درون یک جعبه  قرار دارد. این جعبه از جنس ترمه بوده و جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. از اقلام درون آن می‌توان به زعفران، بشقاب الماس تراش و گلدان الماس تراش اشاره کرد. از آنجایی که این هدیه تم سنتی دارد پس برای عید باستانی نوروز انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

چرا در عید نوروز باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟

ست هدیه ۷۱۰۴۹۶

این ست نیز جز ست‌های صنایع دستی است و با داشتن یک قندان الماس تراش و چهار آجیل خوری الماس تراش بسیار خاص خواهد بود. از جعبه هارد باکس برای بسته بندی آن استفاده شده بنابراین، از بابت شکستن خیالتان کاملا راحت است.

ست هدیه ۷۱۰۵۰۳

این ست دو تکه است و جز صنایع دستی به حساب می‌آید. محتوای آن گلدان الماس تراش بیست سانتی و بشقاب الماس تراش بیست سانتی می‌باشد. چون این آیتم‌ها شکستنی هستند و باید با احتیاط حمل شوند، از جعبه هارد باکس برای بسته بندی آن‌ها استفاده شده است. قابلیت چاپ لیزر روی آن‌ها وجود دارد، پس می‌توانید متن دلخواه خود را روی آنان بنویسید

ست هدیه ۷۱۰۳۴۶

اگر می‌خواهید خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز را تهیه کنید، حتما از این ست استفاده کنید. لیوان سرامیکی، خودکار، کیف پول، فلش فلزی و دفترچه از جمله محتوای این ست هستند که بسیار کاربردی بوده و می‌توانید از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

ست هدیه ۷۱۰۴۳۵

از خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز می‌توان به ست‌های دیجیتال اشاره کرد. ست هدیه ۷۱۰۴۳۵ برای هدیه دادن به افراد خاص بسیار مناسب است و از آیتم‌های بسیار محبوبی تشکیل شده است.

محتوای ست خودکار فلزی، هدست گردنی، شارژر فندکی و فلش کریستالی ۱۶ گیگ می‌باشد. همه آیتم‌های این ست به رنگ مشکی هستند و تناسب بسیار زیادی با یکدیگر خواهند داشت.

نکاتی برای انتخاب بهتر هدایای تبلیغاتی نوروز

برای انتخاب خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز، بهتر است نکاتی را رعایت کنید که به شرح زیر هستند:

هدایای انتخابی را با توجه به سلیقه مخاطبان خریداری کنید تا نهایت رضایت آنان را جلب کنید.

اگر هدف شما افزایش فروش است، باید نسبت به انتخاب هدایا بر اساس بودجه خود اقدام کنید.

برای هدیه دادن به شرکای تجاری نمی‌توانید از ست‌های ارزان قیمت استفاده کنید، پس بهتر است خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز را در نظر بگیرید.

برای افراد جوان‌تر از ست‌هایی مانند ست دیجیتال استفاده کنید و برای افراد بزرگسال هدایایی متناسب با سنشان را انتخاب کنید.

معرفی خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

رعایت این نکات می‌تواند به شما در انتخاب خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز کمک کند و افراد با دریافت آن‌ها بسیار راضی و خشنود خواهند شد. در این زمان است که شما به اهداف خود خواهید رسید.

خرید خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

عید نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای کسب وکارها به حساب می‌آید تا بتوانند خودشان را نشان دهند و مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانند. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی به حساب می‌آید که بسیار قدیمی بوده و تاثیر زیادی روی مخاطبان می‌گذارد. برای انتخاب خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز لازم است طبق نکات خاصی عمل کنید که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم.

در نهایت باید به دنبال بهترین فروشگاه باشید تا بتوانید بهترین هدایا و ست‌ها را در آن بیابید. با جست و جوی زیاد در سطح اینترنت، در نهایت به مجموعه حس هفتم می‌رسید که بهترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ما در این مجموعه ست‌هایی را آماده کرده‌ایم که خاص ترین هدایا در آن‌ها قرار دارد. برای سفارش کافی است با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 442 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 24 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.